Penktadienį po provincijos ir miesto pareigūnų susitikimo vis dar nepriimama sprendimų, ar bus išlaikytos kai kurios esamos Kalgario sutartys dėl žaliosios linijos LRT projekto.

Kalgario meras Jyoti Gondek, premjerė Danielle Smith ir transporto ministras Devinas Dreeshenas penktadienio rytą surengė susitikimą su miesto ir provincijos pareigūnais Red Deer mieste per Albertos savivaldybių metinį suvažiavimą.

„Global News“ sužinojo, kad susitikimo metu buvo peržiūrėtos sutartys ir pasekmės miestui, jei tie sandoriai būtų atšaukti.

Pareiškime Gondekas apibūdino susitikimą kaip „produktyvų“, panašią kalbą, kuri buvo vartojama po praėjusią savaitę vykusio susitikimo.

„Siekdama mokesčių mokėtojų interesų, aš sutelkiu dėmesį į visus būdus, kaip būtų galima užbaigti pradinį žaliosios linijos projektą taip, kad būtų išlaikyta didžiausia vertė ir nauda kalgariečiams“, – sakė ji.

Istorija tęsiasi po skelbimu

Praėjus kelioms dienoms po to, kai miesto taryba nubalsavo už projekto nutraukimą, Gondekas išsiuntė laišką Smithui ir Dreeshenui, ragindamas provinciją išsaugoti dalį esamo darbo, kai jie ieško naujo derinimo.

Kartą per dieną gaukite svarbiausių dienos naujienų, politinių, ekonominių ir aktualijų antraštes.

Gaukite kasdienes nacionalines naujienas

Kartą per dieną gaukite svarbiausių dienos naujienų, politinių, ekonominių ir aktualijų antraštes.

Pasak miesto, esamų darbų ir sutarčių panaudojimas taip pat būtų galimybė sumažinti numatomas minimalias 850 mln.

Praėjusią savaitę miestų ir provincijų administracijos komandos peržiūrėjo LRT projekto sutartis, provincijai sutikus su Gondeko prašymu.


„Konkrečiai, diskusijos buvo sutelktos į tris iš 70 dabartinių sutarčių – projektavimo, lengvųjų geležinkelių transporto priemonių (LRV) ir specializuotų techninių išteklių išsaugojimo, kad būtų galima peržiūrėti projektavimo eigą nuo 4 Street SE iki Shepard“, – sakoma miesto pranešime.

Po susitikimo paskelbtame pareiškime Dreeshenas teigė, kad provincija yra įsipareigojusi „nustatyti žaliąją liniją, kuri atitiktų Kalgario keleivių poreikius“.

„Mes ir toliau produktyviai dirbame su Kalgario miestu, siekdami ekonomiškai suderinti žaliąją liniją, jungiančią raudonąją ir mėlynąją linijas, naują renginių centrą ir pietryčių bendruomenes“, – sakė jis.

Tačiau per penktadienio posėdį nepriims jokių sprendimų, ekspertai perspėja, kad laikas yra labai svarbus, nes šalyje vykdomi keli dideli tranzito projektai.

Istorija tęsiasi po skelbimu

„Daugelis šių medžiagų, žmonių ir reikmenų turi neįtikėtiną paklausą“, – „Global News“ sakė „Mobility Consulting“ vadovas Davidas Cooperis. „Turime išsiaiškinti, ką statome, kitaip Kalgaris praleis“.

Provincijos vyriausybė kreipėsi į inžinierių firmą AECOM, kad surastų alternatyvų antžeminį išlyginimą, kuris turėtų būti baigtas iki 2024 m. gruodžio mėn.

Kalgario miesto taryba praėjusią savaitę balsavo už žaliosios linijos projekto nutraukimą, provincijos vyriausybei skyrus 1,53 mlrd. USD finansavimo dalį pirmajam linijos etapui.

Dreeshenas išsiuntė laišką, kuriame informavo miestą apie provincijos sprendimą anksčiau šį mėnesį, kuriame atkreiptas dėmesys į susirūpinimą dėl sumažėjusio keleivių skaičiaus dėl sutrumpinto projekto pirmojo etapo, taip pat plano įrengti tunelį po miesto centro šerdimi.

Tai įvyko po to, kai taryba liepos mėnesį priėmė sprendimą sutrumpinti pirmąjį linijos etapą dėl padidėjusių išlaidų, dėl kurių bendras biudžetas pasiekė 6,2 mlrd.

&copy 2024 Global News, Corus Entertainment Inc. padalinys.





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -