2024 m. rugsėjo 25 d. „Volkswagen“ (Anhui) dirbtuvėse Hefėjuje, Kinijoje, gaminantys vien elektrines transporto priemones.

Cfoto | Ateities leidyba | Getty Images

Atrodo, kad didžiausi Europos automobilių gigantai vis labiau nerimauja dėl didelių baudų, ypač dėl to, kad elektromobilių paklausa šlubuoja prieš kitą sugriežtintą anglies dioksido kiekio reglamentavimą.

Europoje veikiantys automobilių gamintojai nuo kitų metų susidurs su griežtesniais išmetamųjų teršalų tikslais, nes ES vidutinė naujų transporto priemonių išmetamų teršalų riba nukris iki 93,6 gramo CO2 vienam kilometrui (g/km), o tai rodo 15 % sumažėjimą, palyginti su 2021 m. pradiniu 110,1 g/km. .

Viršijus šias ribas, dėl kurių buvo susitarta 2019 m. ir kurios yra 27 valstybių bloko siekis iki 2050 m. pasiekti klimato neutralumą, gali užtraukti nemenkas baudas.

Nyderlandų banko ING transporto ir logistikos vyresnysis ekonomistas Rico Lumanas teigė, kad Europos automobilių gamintojai turi pagrindo susirūpinti dėl finansinių baudų masto.

„Baudos iš tikrųjų yra didžiulės. Kai ją apskaičiuojate… remiantis jų pagamintais kiekiais, jos lengvai pasiekia daugybę milijonų”, – vaizdo konferencijoje CNBC sakė Lumanas.

„Renault“ generalinis direktorius Luca de Meo praėjusį mėnesį sakė, kad jei elektromobilių pardavimas išliks dabartiniame lygyje, Europos automobilių pramonei gali tekti sumokėti 15 mlrd. interviu prancūzų radijui.

Europos automobilių gamintojų asociacija arba ACEA teigia, kad pramonei trūksta „svarbių sąlygų“, kad būtų galima remti perėjimą prie nulinės emisijos, „nes susirūpinimas dėl to, kad 2025 m. automobilių ir furgonų išmetamo CO2 kiekio mažinimo tikslai didėja“.

Automobilių lobistų grupė, atstovaujanti BMW, Ferrari, Renault, Volkswagen ir Volvoperspėjo, kad dabartinės ES taisyklės „neatsižvelgia į esminius geopolitinio ir ekonominio klimato pokyčius“ pastaraisiais metais.

„Todėl Europos automobilių gamintojai, susivieniję ACEA, ragina ES institucijas pateikti skubių pagalbos priemonių, kol 2025 m. neįsigalios nauji CO2 tikslai automobiliams ir furgonams“, – sakoma ACEA pranešime, paskelbtame rugsėjo 19 d.

Timas McPhie, Europos Komisijos, ES vykdomosios institucijos, atstovas spaudai praėjusio mėnesio pabaigoje per spaudos konferenciją sakė, kad automobilių pramonė dar turi 15 mėnesių, kad pasiektų naujus tikslus, ir pridūrė, kad dar „per anksti spėlioti“ galimas baudas.

„Mes sukūrėme šią politiką taip, kad pramonė turėtų laiko prisitaikyti, kad visa ekonominė ekosistema turėtų laiko prisitaikyti, bet, žinoma, esame jautrūs iššūkiams, su kuriais susiduriame“, – rugsėjo 24 d. sakė McPhie.

„Didžiulė kova“

Didžiausi Europos automobilių gamintojai, siekdami visiško elektrifikavimo, kovoja su puikia iššūkių audra, įskaitant prieinamų modelių trūkumą, lėtesnį nei tikėtasi įkrovimo punktų diegimą ir galimą Europos tarifų poveikį Kinijoje pagamintiems elektromobiliams.

Krizės ištiktas „Volkswagen“ ir keletas kitų automobilių gamintojų, įskaitant „Ford“ ir „Mercedes-Benz Group“, paskelbė apie planus atidėti ankstesnius tikslus palaipsniui nutraukti vidaus degimo varikliu (ICE) naudojamų transporto priemonių pardavimą Europoje.

„Gamintojai daugiausia dėmesio skiria įprastiems hibridams ir ICE transporto priemonėms, nes jos yra daug pelningesnės“, – sakė ING Lumanas.

„Ilgalaikėje perspektyvoje jie turi konkuruoti su naujais žaidėjais ir pertvarkyti savo organizacijas, pereidami prie perėjimo, tačiau trumpuoju laikotarpiu tai nėra taip pelninga“, – tęsė jis. „Taigi, tai didžiulė kova.”

EnBW elektromobilių įkrovimo stotelė netoli Weissenfels, Vokietijoje.

Seanas Gallupas | Getty Images Naujienos | Getty Images

ACEA teigia, kad ES akumuliatorių elektros rinkos dalis šiemet sumažėjo iki 12,6 %, palyginti su 13,9 % 2023 m., o bloko automobilių pardavimas išlieka maždaug 18 % mažesnis nei prieš pandemiją 2019 m.

Xavier Demeulenaere, „S&P Global Mobility“ tvaraus mobilumo asocijuotas direktorius, teigė, kad visi Europos originalios įrangos gamintojai (OĮG) turi „stiprią paskatą“ didinti savo elektromobilių pardavimą, kad sumažintų vidutinį automobilių parko išmetamų teršalų kiekį ir atitiktų reglamentuojamą tikslą.

„Elektrifikacijos sulėtėjimas, kurį matome 2024 m., dėl blogėjančios ekonominės padėties visoje Europoje ir subsidijų panaikinimo arba sumažinimo kai kuriose šalyse, daro situaciją sudėtinga daugeliui originalios įrangos gamintojų, nes tai sukelia paklausos problemą“, – CNBC telefonu sakė Demeulenaere. .

„Tačiau jei paklausos nėra, sutelkimas tebėra vienas iš pagrindinių mechanizmų, leidžiančių dar kartą sušvelninti šias galimas finansines baudas, kurių tikimasi 2025 m.“, – pridūrė jis.

Sujungimas – tai procesas, kurio metu automobilių gamintojai susivienija, kad būtų laikomi vienu subjektu apskaičiuojant savo veiklos rezultatus pagal CO2 emisijos tikslą.

Krizė? Kokia krizė?

Ne visi yra įsitikinę, kad pardavimų iššūkis, su kuriuo susiduria Europos automobilių pramonė, yra visos pramonės krizė.

Kampanijos grupė Transport & Environment trečiadienį paskelbtoje analizėje teigė, kad dabartinė padėtis turėtų būti laikoma „pereinamuoju etapu“, kai gamintojai prisitaiko prie naujų taisyklių ir kintančios elektromobilių rinkos dinamikos.

„Volvo Cars Hill Country“ atstovybė Ostine, Teksase.

Brandonas Bellas | Getty Images Naujienos | Getty Images

„Transport & Environment“ analitikai teigė, kad Europos automobilių pramonė nuo 2019 m. turėjo planuoti kitų metų CO2 tikslą, o gamintojai gali išvengti didelių baudų parduodant daugiau hibridinių ir ekonomiškesnių automobilių.

„Automobilių gamintojams taip pat naudingas lankstumas reglamente, kuris dar labiau (dirbtinai) sumažina jų išmetamo CO2 kiekį, taip pat galimybė sujungti išmetamų teršalų kiekį su kitais automobilių gamintojais“, – pridūrė jie.

„Pelningiems Europos automobilių gamintojams gali tekti parduoti mažiau didelių teršiančių visureigių, tačiau tai yra automobilių CO2 reglamento tikslas.

Kelių transportas daugiausiai išmetamo CO2 kiekio ES, nes lengvieji automobiliai ir lengvosios komercinės transporto priemonės sudaro beveik 15 % viso išmetamo CO2 kiekio.



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -