Bendras orlaivių vaizdas Heathrow oro uoste priešais Londono panoramą 2016 m. spalio 11 d. Londone, Anglijoje.

Džekas Teiloras | Getty Images Naujienos | Getty Images

„Heathrow“ vadovas pirmadienį pareiškė paraginsiąs JK vyriausybę iki 2025 metų pabaigos priimti galutinį sprendimą dėl trečiojo kilimo ir tūpimo tako tiesimo Londono oro uoste iki 2025 metų pabaigos, ir pridūrė, kad paskutinės diskusijos sulaukė „teigiamo impulso“.

Thomas Woldbye konferencijoje „Airlines 2024“ sakė, kad oro uostui reikia papildomų pajėgumų ir kad tai paremtų vyriausybės ekonomikos augimą ir pramonės strategiją. Tačiau jis teigė, kad planams, kurie dešimtmečius buvo labai prieštaringi, galiausiai turi patvirtinti valstybė.

„Hitro baigiasi pajėgumai… Taigi, jei norime viršyti tam tikrą skaičių Heathrow, ar tai būtų 90 milijonų keleivių, ar kas nors aplinkui, mums reikia trečio kilimo ir tūpimo tako, tai nėra diskusija“, – sakė Woldbye.

„Taigi, kitas dalykas yra, kaip mes tada suprasime, kad, jei to norime. „Mes” čia ne tik Heathrow, tai oro linijos, tai vyriausybė, tai parlamentas, tai visi aplinkiniai. Nes jei JK to nepadarys. Norite kilimo ir tūpimo tako, kodėl jis turėtų būti pastatytas, o mes esame vykdytojai… Tačiau transporto strategija yra vyriausybės reikalas. pripažino, kad tai „nelengvas sprendimas“.

„Projektas yra, mes žinome, kaip jį pastatyti. Jis ten buvo ilgą laiką”, – tęsė jis. „Aš einu į (JK vyriausybę) ir sakau visa tai, paklausa yra. Tačiau tai būtų vienas didžiausių infrastruktūros projektų JK istorijoje, todėl turime paklausti vyriausybės, ar esate kartu? ne, mes tai pamirštame“.

Woldbye pridūrė, kad tokiose diskusijose su naująja Darbo administracija buvo „neabejotinai teigiamas impulsas“ ir kad „vienaip ar kitaip“ jis tikisi galutinio sprendimo iki 2025 m.

„Priešingu atveju mes ir toliau švaistome pinigus ir laiką. Aš rimtai siekiu priimti sprendimą ir priimti teisingą sprendimą”, – sakė jis. Woldbye paaiškino, kad jei projektas gautų vyriausybės pritarimą, bet nefinansuotų viešųjų lėšų, oro uostas Heathrow akcininkams turėtų pateikti aiškų, brangų pasiūlymą, kuris, jo manymu, sulauks palaikymo.

Jis sakė, kad oro uostas bando kiek įmanoma padidinti pajėgumus, taikydamas efektyvumo priemones esamuose dviejuose kilimo ir tūpimo takuose, ir rengia augimo planą, kuriame nėra trečiojo kilimo ir tūpimo tako.

JK transporto sekretorė Louise Haigh, kalbėjusi anksčiau toje pačioje konferencijoje, sakė: „Visada palaikysiu oro uostų plėtrą tol, kol ji augins mūsų ekonomiką ir laikysis mūsų aplinkosaugos įsipareigojimų“.

„Virgin Atlantic“ generalinis direktorius sako, kad JK biudžetas yra „augimo mokestis“, o oro mokesčiai turėtų didėti

Diskusijos dėl trečiojo kilimo ir tūpimo tako tiesimo judriausiame Europos oro uoste tęsiasi beveik du dešimtmečius, o planai buvo atlikta daugybė vyriausybės ir teisinių peržiūrų bei viešų konsultacijų.

Aplinkosaugos grupės, tokios kaip Žemės draugai, aršiai priešinasi Hitrou plėtrai, motyvuodamos tuo, kad tai padidins šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisiją ir pakenks vietinei laukinei gamtai. Kiti teigia, kad tai padidins triukšmo taršą ir eismą judriame gyvenamajame rajone, todėl reikės didelių visuomenės trikdžių, įskaitant pagrindinius M25 – pagrindinio kelio aplink Londoną – darbus.

2020 m. JK aukščiausiasis teismas panaikino žemesnės instancijos teismo sprendimą, kuriuo buvo nustatyta, kad ankstesnės vyriausybės pritarimas trečiajam kilimo ir tūpimo takui buvo neteisėtas, nes neatsižvelgė į šalies įsipareigojimus pagal Paryžiaus susitarimą.

„Heathrow“ plėtrai pritartų daugelis oro linijų, kurios jau seniai apgailestavo dėl nuožmios konkurencijos ir didelių išlaidų perkant skrydžio laiko tarpsnius transporto mazge.

Hitrou keleivių skaičius išaugo iki 79 mln. 2023 m. nuo 62 mln. 2022 m., nes toliau plintant pandemijai. 2019 metais aviakompanijos rekordas buvo 80,9 mln.

Pagal oro uosto plėtros pasiūlymą, paskelbtą prieš šešerius metus, tai yra Tikimasi, kad projektas bus atnaujintas, į šiaurės vakarus nuo dabartinių dviejų nutiestų trečią kilimo ir tūpimo taką, taip pat bus pastatytas naujas terminalo pastatas, pakeisiantis esamą 3-ąjį terminalą.

Šiuo metu jos veikla yra apribota iki 480 000 skrydžių per metus, o pagal dabartinį planą prie šio skaičiaus būtų pridėta dar 260 000 skrydžių.



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -