Pirkėjai eina į „Burberry“ parduotuvę „Fashion Valley“ – aukšto lygio prekybos centre 2024 m. Gruodžio 13 d. San Diege, Kalifornijoje.
Kevinas Carteris | „Getty Images“ naujienos | „Getty“ vaizdai
Penktadienį „Burberry“ akcijos šoktelėjo net 16% po to, kai bendrovė pranešė apie seklesnį nei tikėtasi, kad pardavimai sumažėjo fiskaliniame trečiame kėlinyje, ir pirmą kartą apžvelgė generalinio direktoriaus Joshua Schulmano pastangas atnaujinti paslėptą Britanijos mados namą.
Palyginami pardavimai per tris mėnesius iki gruodžio sumažėjo 4%. Analitikai tikėjosi, kad įmonės ir kompilijos sutarimo sąmata sumažės 12%.
Akcijos buvo šiek tiek padidintos, kad būtų galima prekiauti 12,9% iki 10:00 val. Londono laiku, o kitos prabangos atsargos stebėjo aukštesnes.
Bendros pajamos per šventinį apsipirkimo laikotarpį sudarė 659 mln. Svarų (816 mln. USD), ty 7%, palyginti su metais, palyginti su valiutų kursais.
Pardavimai buvo mažesni Azijos Ramiajame vandenyne ir Europos, Viduriniuose Rytuose, Indijoje ir Afrikos regione – atitinkamai 9% ir 2% -, tačiau Amerikoje pažymėta 4%, o tai atspindi platesnį JAV vartotojų išlaidų atgimimą visame prabangos sektoriuje .
Bendrovė teigė, kad dabar „labiau tikėtina“, kad antrosios pusės rezultatai iš esmės kompensuos savo pirmojo kėlinio pakoreguotą veiklos nuostolį.
Burberry
Schulmanas teigė, kad jį „skatino“ klientų atsakymas į naujausias „Burberry“ kampanijas, tačiau pažymėjo, kad prekės ženklo pertvarka vis dar buvo ankstyvoje stadijoje ir kad „dar reikia daug ką nuveikti“.
„Po to, kai lapkričio mėn. Pradėjome„ Burberry Forward “, mes ėmėmės tempo siekdami skatinti savo strategiją, kad pakeistume prekės ženklo norą, pagerintume savo rezultatus ir skatintume ilgalaikę vertės kūrimą“,-sakė jis penktadienio pranešime.
„Mūsų pagrindinių kategorijų pagreitis sustiprina mūsų įsitikinimą, kad„ Burberry “turi daugiausiai galimybių, kai mes turime daugiausiai autentiškumo ir kad mūsų strateginis planas laikui bėgant užtikrins tvarų, pelningą augimą.”
Vyriausioji finansininkė Kate Ferry teigė, kad bendrovė nenustatė pertvarkymo laiko, tačiau tikėjosi grįžti į savo neseniai atliktos praeities sėkmę artimiausiu metu.
„Būtent ten mes ketiname sugrįžti. Šiuo metu tai yra ankstyvos dienos”, – sakė ji, atsakydama į CNBC klausimą per pelno kvietimą.
Keltas taip pat teigė, kad įmonė gali tikėtis pasinaudoti „skatinančiomis makro tendencijomis“, skatinančiomis JAV vartojimą, tačiau šiuo metu tai nebuvo atsižvelgiama į savo prognozes. Tai ateina, kai analitikai prognozavo, kad JAV pardavimai tęstųsi, nes vartotojams naudinga stipresnis doleris, kriptovaliutų pelnas ir prezidento Donaldo Trumpo sukeltas rinkos mitingas.

Lapkritį Schulmanas paskelbė skubius planus „ištaisyti“ po ilgo ilgalaikio bendrovės prastesnių laikotarpių, nes sumažėjo pardavimai ir daugybė valdymo pokyčių.
Planai, kurie, pasak Schulmano, buvo skirti grąžinti prekės ženklą į savo „originalų tikslą“-pasiuntė „Burberry“ akcijas į visų laikų aukščiausią vietą, o nuo to laiko akcijos toliau stebėjo atnaujintą investuotojų pasitikėjimą.
Šis pranešimas buvo pristatytas kartu su „Burberry“ rezultatais per pirmąjį pusmetį, kuris baigėsi 2024 m. Rugsėjo 28 d., Per kurį pardavimai sudarė 20% antrąjį ketvirtį iš eilės.
Strateginis kapitalinis remontas žymi naujausią 169 metų mažmenininko iteraciją. Liepos mėnesį Schulmanas prisijungė iš Michaelo Korso, per pastarąjį dešimtmetį tapdamas prekės ženklo generaliniu direktoriumi.
Pėstiesiems eina pro langą britų mados etiketės „Burberry“ parduotuvėje, Londono centre, 2024 m. Rugsėjo 2 d.
Henrikas Nichollsas | AFP | „Getty“ vaizdai
Analitikai palankiai įvertino rezultatus kaip teigiamą pradinį prekės ženklo signalą, o RBC atkreipė dėmesį į tam tikras pastangas supaprastinti parduotuves ir kolekcijas.
„Mes vertiname šiuos rezultatus kaip pirmąjį (ir ankstyvą) žingsnį teisinga linkme. Lengva pataisymai, susiję su parduotuvių išdėstymu ir pristatymu, pagrindinių produktų kategorijų pertvarkymu ir neabejotinai„ Markdown “veiklos indėliu – visa tai prisidėjo prie patobulinimo”, – RBC analitikai „Piral“. Dadhania ir Richardas Chamberlainas penktadienį rašė.
Rezultatai pasiekia platesnį prabangos pardavimo per atostogų laikotarpį padidėjimą. Praėjusią savaitę „Cartier“ savininkas Richemont’as pranešė apie savo „aukščiausią visų laikų“ ketvirčio pardavimų skaičių, padidindamas viltis dėl ilgai laukto apsisukimo sunkumų patiriančioje prabangos rinkoje.
„Yra keletas veiksnių, kurie prisidėjo prie šios teigiamos staigmenos. Pirmiausia, naujausi Richemont rezultatai parodė, kad bendras paklausos pagerėjimas visose šalys Sakė „Quilter Cheviot“ nuožiūra.
„Be to,„ Burberry “pastangos išvalyti inventorių per dideles nuolaidas padėjo padidinti pardavimus ir efektyviai valdyti akcijų lygį. Tai taip pat skatina pamatyti, kad„ Burberry “bazės strategija gali būti pradėta rodyti teigiamus rezultatus, gerai rezonuoja su vartotojais”,-ji „,-ji”,-ji „,-ji yra naudinga”,-ji gerai rezonuoja su vartotojais „,-ji yra naudinga”,-ji gerai rezonuoja su vartotojais „,-ji yra naudinga.” pridėta.