„Tesla“ salonas su savo logotipu ir eksponuojamomis elektrinėmis transporto priemonėmis, įskaitant 3 modelį ir Y modelį, matoma 2025 m. Sausio 12 d. Chongqing mieste, Kinijoje.

Cheng Xin | „Getty“ vaizdai

Pardavimai TeslaSausio mėnesį sumažėjo automobiliai į Kiniją, nes vidaus konkurentų konkurencija ir toliau kildavo.

„Tesla“ sausį pardavė 63 238 savo elektromobilių vienetus, ty 11,5% nuo 71 447 automobilių, parduotų tą patį praėjusių metų mėnesį.

„Tesla“ akcijos sumažėjo apie 1,5% prekyboje „Premarket“.

Tuo tarpu Kinijos konkurentas BYD praėjusį mėnesį pardavė 296 446 gryną elektros ir papildinių hibridinių transporto priemonių, ty 47% daugiau nei metus.

Kiti Kinijos „Tesla“ konkurentai, įskaitant „Changan Automobile“ ir „XPENG“, taip pat paskatino pardavimų augimą.

„Tesla“ bandė panaudoti kainų mažinimą kaip paskatą išlaikyti kinų pirkėjų susidomėjimą jo automobiliu. Praėjusių metų pabaigoje „Tesla“ sumažino savo „Y“ automobilio modelio kainą ir iki sausio pabaigos pratęsė penkerių metų paskolų penkerių metų paskolos planą.

Praėjusį mėnesį JAV milžinas taip pat paskelbė atnaujintą Y modelio versiją-vieną geriausiai parduodamų „EV Autos“-Kinijoje. Tai taip pat pateikė 0% palūkanų planą.

Nuo to laiko, kai 2023 m. Pabaigoje pradėjo pristatyti „CyberTruck“, „Tesla“ nepasigelbėjo naujo modelio, kuris prasideda nuo beveik 80 000 USD. Investuotojai troško naujo bendrovės masinės rinkos modelio, kad atgaivintų pardavimus.

„Tesla“ teigė, kad 2025 m. Pirmąjį pusmetį galima sukurti naują prieinamą modelį.

Tuo tarpu automobilių gamintojas stengiasi sukurti savo vairuotojų pagalbos sistemą, kuri šiais metais Kinijoje yra „visiškas vairavimas“ Kinijoje, nes konkurentai taip pat išleidžia panašias funkcijas.



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -