„Ben & Jerry“ ledų pintos yra matomi lentynoje „Ideal Fresh“ bažnyčios alėjoje, 2024 m. Kovo 19 d., Bruklino miesto Flatbush kaimynystėje Niujorke.

Michaelas M. Santiago | „Getty“ vaizdai

Vartojimo prekių milžinas „Unilever“ Ketvirtadienį paskelbė šiek tiek silpnesnį nei tikėtasi pardavimų augimą ir atkreipė dėmesį į silpną pradžią iki 2025 m., Nors tikimasi, kad tai pasikeis antroje metų pusėje.

Bendrovė taip pat pateikė atnaujinimą apie savo ledų verslo, kuriame yra prekės ženklai, įskaitant „Ben“ ir „Jerry’s“ ir „Magnum“, atsistatydinimą, sakydama, kad ji bus panaikinta per trigubą sąrašą.

„Dove Soap“ ir „Hellmann“ majonezo gamintojas paskelbė 4% ketvirtojo ketvirčio pardavimų padidėjimą 4%, šiek tiek trūko 4,1% padidėjimo prognozės įmonės kompiliuotoje sąmatą.

Visų metų pardavimai išaugo 4,2%, palyginti su įmonės kompiliuotu analitikų sutarimu-4,3%. Tai lėmė 2,9% apimties augimas. Pagrindinės veiklos maržos sudarė 18,4%, palyginti su 18,3%. Abu skaičiai atitiko bendrovės visų metų prognozes.

„Unilever“ akcijos sumažėjo 7,1% iki 11:08 Londono laikas.

Generalinis direktorius Heinas Schumacheris ketvirtadienį CNBC sakė, kad augimui vadovavo 30 vadinamųjų įmonės galios prekės ženklai, įskaitant „Dove“, „Comfort“, „Vaseline“ ir „Liquid IV“-ir buvo įvardyti kaip pagrindinis bendrovės augimo veiksmų plano, paskelbto lapkritį, dėmesio.

„30„ Power “prekės ženklų iš tikrųjų ketvirtadalį ketvirčio, ​​5,3%, iš tikrųjų augo prieš įmonės vidurkį“, – Schumacheris pasakojo Julianna Tatelbaum.

Pasidalinusi savo 2025 m. „Outlook“, Didžiosios Britanijos įmonė teigė, kad tikisi, jog visų metų pardavimų augimas atitiks daugiametę nuo 3% iki 5%. Ji taip pat teigė, kad ji tikisi „kuklios pagerėjimo“ pagrindinėje veiklos maržoje, kuri bus įgyvendinta antroje metų pusėje.

„Mes matome, kad rinkos lėtai. Matome, kad tęsiate pirmąjį ketvirtį. Nepaisant rinkų … Mes siekiame augti prieš varžybas. Manau, kad tai buvo padaryta 2024 m. Ir norime tai padaryti dar kartą per pirmąjį ketvirtį, Tačiau mes matome daugiau sudėtingesnių aplinkybių “, – teigė Schumacheris.

Vartojimo prekių įmonėms buvo daromas spaudimas per pastaruosius ketvirčius, nes didėjančios sąnaudos išlaidos padidino kainas aukštesnės ir paskatino vartotojus pereiti prie mažesnių išlaidų, privačių etikečių alternatyvų.

Tačiau kalbėdamas su CNBC trečiadienį, Jon Cox, „Kepler Cheuvreux“ Europos vartotojų akcijų vadovas, teigė, kad dabar atrodė taip, tarsi sektoriaus perspektyvos.

„Galbūt kampelis pasuko po to, kas buvo gana dramatiška pora metų vartotojų erdvėje“, – trečiadienį CNBC sakė CNBC „Street Signs Europe“.

„Pradėję prie šių metų, turėtume pamatyti labiau normalizuotą kainų nustatymo aplinką, tačiau be to, daugelis šių vaikinų dabar daugiau investuoja į naujų produktų kūrimą, didesnes drąsesnes naujoves ir tuo pačiu parduoda plačiau, nei turi.”

Coxas pridūrė, kad šie pokyčiai gali pakeisti kai kuriuos akcijų nuostolius prieš privačių etikečių prekes ir dar labiau pagreitinti apimties augimą.

„Nestle“, didžiausia pasaulyje supakuota maisto kompanija, ketvirtadienį paskelbė visų metų pardavimų augimą, kuris buvo susijęs su lūkesčiais, nors vis dėlto praėjusiais metais. Šveicarijos kompanija taip pat atkreipė dėmesį į 2025 m. Pardavimus, uždraudus bet kokius reikšmingus makroekonominius iššūkius.

„Unilever“ „Schumacher“ pripažino vartotojų rinkos „bifurkaciją“, tačiau teigė, kad įmonė tikisi atgauti tolesnę kišenės dalį, ypač savo aukščiausios kokybės produktų linijoje.

„Vartotojai, taip, jie perka vertę, tačiau taip pat linkę pirkti daugiau premjerų produktų“, – sakė jis

Beno ir Jerry’o atskyrimas

„Unilever“, kuriame gyvena apie 400 prekės ženklų, ketina parduoti keletą maisto linijų, kurių bendras pardavimas siekia maždaug 1 milijardą eurų (1,04 milijardo dolerių), gruodį Schumacheris pasakojo „Olandy Financial Daily FD“.

Schumacheris neįvardijo konkrečių prekių ženklų, tačiau kovo mėnesį jis seka pranešimą, kad „Unilever In“ sukosi iš savo ledų padalinio.

Ketvirtadienį atnaujintu metu bendrovė teigė 2025 m.

„Susiderkis eina į kelią“,-Schumacheris pasakojo CNBC Julianna Tatelbaum ir pridūrė, kad Amsterdamas bus pagrindinis verslo sąrašas.

Paklaustas, ar „Unilever“ vis dar svarsto galimybę parduoti savo ledų padalinį, Schumacheris teigė, kad įmonė „absoliučiai sutelkė dėmesį į tai, kad pavyktų sėkmingai atlikti„ DeMerger “. Štai apie tai yra visi mūsų veiksmai“.



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -