Keleiviai palieka „Delta Air Lines CRJ-900“ reaktyvinį lėktuvą po to, kai jis sudužo nusileidus Toronto Pearsono tarptautiniame oro uoste Misisugoje, Ontarijuje, Kanadoje, 2025 m. Vasario 17 d.
Peteris Koukovas | Per „Reuters“
A „Delta“ oro linijos Regioninis reaktyvinis lėktuvas nusileido pirmadienio popietę Toronto Pearsono tarptautiniame oro uoste ir apvirto. Visi 80 laive išgyvenusių žmonių išgyveno, sakė pareigūnai.
76 keleiviai ir keturi įgulos nariai buvo evakuoti iš lėktuvo, CRJ-900 regioninio reaktyvinio lėktuvo, po avarijos, kuri įvyko apie 14:15 val. ET, sakė Delta. Remiantis „Peel Regional Paramedic Services“, du žmonės buvo kritinės būklės. Antradienio rytą „Delta“ pranešė, kad 19 iš 21 keleivių, kurie buvo išvežti į vietines ligonines, buvo paleisti.
Atrodė, kad vaizdo įrašas socialinėje žiniasklaidoje parodė, kad orlaivis atsitrenkė į kilimo ir tūpimo taką, kol atsirado gaisras ir dūmai, o lėktuvas apvirto.
„Delta Flight 4819“, kurį valdo vežėjo regioninė dukterinė įmonė „Endeavour Air“, kilusi iš Mineapolio – Saint Paul International Airport Delta centro.
Skrydžiai į Toronto oro uostą buvo laikinai sustabdyti, tačiau nuo pirmadienio nuo 17 val. Atnaujinti. Likusius savo skrydžius į ir iš Toronto „Delta“ pirmadienį atšaukė savo skrydžius ir iš jo ir iš jo ir išvežė nukentėjusių keleivių kelionių atsisakymą.
„Mūsų aktualiausias prioritetas ir toliau rūpinasi visais klientais ir„ Endeavour “įgulos nariais, kurie dalyvavo“, – pranešime teigė „Delta“ generalinis direktorius Edas Bastianas. „Esame dėkingi visiems pirmiesiems atsakytojams ir medicinos komandoms, kurios jomis rūpinosi.”
„Delta Airlines“ lėktuvas yra ant jo stogo, po to, kai nusileido Toronto Pearsono tarptautiniame oro uoste Toronte, 2025 m. Vasario 17 d.
Geoff Robins | AFP | „Getty“ vaizdai
Toronto oro uostas teigė, kad laukė įtemptos dienos ir audros, kuri regione numetė daugiau nei 8 colius sniego, o tikimasi 130 000 keliautojų laive apie 1000 skrydžių.
Nebuvo iš karto aišku, kas sukėlė avariją. Orų pranešimai parodė, kad vėjai pirmadienį buvo nuo 20 mylių per valandą per valandą per valandą, o gūsiai buvo iki 40 mylių per valandą.
Kanados transporto saugos valdyba vadovaus avarijos tyrimui. Nacionalinė transporto saugos valdyba teigė, kad JAV tyrėjų komanda dalyvaus zondoje. JAV transporto sekretorius Seanas Duffy socialinės žiniasklaidos platformoje X teigė, kad FAA tyrėjai yra pakeliui į Torontą ir kad jis bendradarbiauja su savo kolegomis Kanadoje, kad padėtų atlikti tyrimą.
Delta teigė, kad pirmadienio vakarą išsiuntė komandą į Toronto oro uostą, įskaitant specialiai apmokytus darbuotojus, kad padėtų klientams, darbuotojams ir „Endeavour Air“ lyderiams palaikyti tyrimą.
„Tokie įvykiai mums primena, kodėl visa mūsų pramonė yra vienija saugos svarbą – tai ta sritis, kurioje mes niekada konkuruojame“, – pranešime darbuotojams teigė Bastianas.
Avarija įvyko po kelių savaičių po mirtino vidurio susidūrimo sausio mėn. Vašingtono Reagano tarptautiniame oro uoste, kuris nužudė visus 64 žmones į „American Airlines“ regioninę reaktyvinį lėktuvą ir tris žmones į armijos „Black Hawk“ sraigtasparnį.
Atskirai FAA neseniai nukentėjo nuo atleidimų, kuriems vadovavo prezidentas Donaldas Trumpas ir Elono Musko patariamoji grupė, žinoma kaip Vyriausybės efektyvumo departamentas, o keli šimtai oro eismo kontrolierių savaitgalį gaudavo pranešimus apie šaudymo pranešimus.
JAV transporto departamento atstovas „NBC News“ sakė, kad FAA „ir toliau samdo ir įdarbina„ oro eismo valdiklius ir kad agentūra turi „išlaikiusius darbuotojus“, atliekančius kritines saugos funkcijas.