Stulbinantis „Openai“ augimo tempo potencialas vilioja galimus investuotojus, nes kyla klausimų, ar startuolis bus viešas.

„Kalbant apie daugkartinį mokėjimą už tokias akcijas kaip mūsų, šiuo metu yra neįtikėtinas susidomėjimas“, – ketvirtadienį CNBC Davidui Faberiui sakė finansų vadovė Sarah Friar. Jo būsimas augimo potencialas taip pat leido „Openai“ „pasiekti vertinimus, kurie yra panašūs į masto augimo tempą“.

Friar taip pat iškvietė galimybę, kad įmonė siekia 11 milijardų dolerių pajamų „galimybių srityje“, pridurdama, kad „ChatGPT“ gamintojo inovacijų tempas neleido jai tapti „preke“.

Nepaisant to, kad jis pabrėžia, startuolis praranda grynuosius pinigus. CNBC rugsėjį patvirtino, kad „Openai“ numatė 5 milijardų dolerių nuostolius, kurių pajamos už 3,7 milijardo dolerių 2024 m.

„Mums pavyko gerai viršyti savo svorį, kad būtų galima iš tikrųjų tapti hiperscaleriu tiek kalbant apie mūsų perkamą skaičiavimą, tiek tai, kaip mes investuojame į jį“, – sakė ji.

„HyPerscaler“ nurodo pagrindines debesų kompiuterijos kompanijas, turinčias didžiulius duomenų centrus, kurie gali greitai nustatyti dydį, kad atitiktų besikeičiančią saugyklą ir reikalavimus. Kai kurie pagrindiniai žaidėjai, turintys pagrindinius debesies vienetus, yra „Amazon“, „Microsoft“, „Alfabetas“ ir „Meta“.

Pokalbis su „Friar“ ateina per pagrindinį laiką. Pranešama, kad „The Startup“ derybose uždarys 40 milijardų dolerių investiciją iš „SoftBank“, kuri ją įvertintų beveik 300 milijardų JAV dolerių. Praėjusį mėnesį bendrovė buvo paskelbta kaip prezidento Donaldo Trumpo „Stargate AI“ infrastruktūros projekto dalis.

Anksčiau šį mėnesį generalinis direktorius Sam Altmanas atmetė daugiau nei 97 milijardų dolerių kainą iš įkūrėjo Elono Musko ir grupės investuotojų, kad galėtų kontroliuoti startuolį. Milijardierius ir Tesla Generalinis direktorius taip pat kreipiasi į teismą dėl sutarties pažeidimo, nes bando paversti pelno siekiančia korporacija.

Friariui pasirodė neseniai įvykęs Musko triukšmas, sakydamas CNBC, kad „Openai“ ir toliau daugiausia dėmesio skiria savo misijai, kad jų vartotojams būtų lengviau paieška, tyrimai ir kitos užduotys.

„Mes žiūrime į prizą, tai yra, kaip mes nuolat augame savo versle“, – sakė ji. „Jūs matote tai mūsų numeriuose”.

„Openai“ ketvirtadienį paskelbė, kad viršijo 400 milijonų vartotojų, net jei susiduria su nuolatinėmis varžybomis erdvėje.

Nepraleiskite šių CNBC PRO įžvalgų



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -