Guangdžou įsikūrusi XPENG yra viena iš kelių Kinijos elektromobilių kompanijų, pradedančių plėsti užsienyje.
Funkcija Kinija | Ateities leidyba | „Getty“ vaizdai
Akcijų Xpeng Anot analitikų, planuojama, kad šiais metais pratęs savo pūslelinio mitingą beveik 80%, nes Kinijos elektros transporto priemonių gamintojas pristato naujesnius modelius ir juda link pelningumo.
„XPENG“ akcijos Honkonge ketvirtadienį padidėjo daugiau nei 10%, po to, kai antrąjį ketvirtį padidėjo pajamos ir stipresnė nei tikėtasi pajamų prognozė.
Jos akcijos išaugo net 10,2% iki 85,5 Honkongo dolerių (10,86 USD) ir paskutinę prekybą buvo 7% didesnė, padidindama iki 78%.
Bendrovė yra pagrindinis Kinijos hiperkonkurencinės EV rinkos dalyvis, tačiau stengėsi paversti pelną didėjant konkurencijai ir lėtai vidaus paklausai.
Remiantis trečiadienį išleistu pajamomis, Guangdžou įsikūrusi „Carmaker“ pirmojo ketvirčio pajamos daugiau nei dvigubai padidėjo daugiau nei prieš metus.
„Xpeng“ teigė, kad per pirmuosius tris mėnesius šiais metais pristatė 94 008 transporto priemones, daugiau nei keturis kartus didesnę pardavimų apimtį prieš metus.
Tai pagerinta viršutinė linija padėjo susiaurinti grynąjį nuostolį per pirmąjį ketvirtį iki 664 milijonų juanių, palyginti su 1,37 milijardo juanių prieš metus, ir padidino savo bendrąjį maržą iki 15,6% nuo ketvirčio nuo 12,9% prieš metus.
Analitikai tikisi, kad XPENG šių metų ketvirtąjį ketvirtį taps pelningas dėl savo didelio pardavimo pagreičio ir naujų modelių vamzdynų.
„Mes tikimės, kad„ Xpeng “sulaužys net 4Q25 ir sukels apsisukimą nuo 1Q26“, – ketvirtadienį pastaboje sakė UOB Kay Hian analitikai, tikėdamiesi, kad „stiprus produktų ciklas“ ir toliau skatins „XPENG“ pardavimus.
Tarpininkavimas išlaiko akcijų pirkimo reitingą, o „Pegs“ tikslinė kaina yra 150 Honkongo dolerių – daugiau nei 76% aukščiau nuo dabartinės kainos.
Xpeng
„Kalbant apie pelningumą, bendrovė tikisi, kad 2025 m. Bendroji marža stabiliai pagerės, palaikoma didesnio aukščiausios kokybės modelio pardavimų ir tolesnės masto ekonomijos“, – rašte teigė UOB Kay Hian analitikai.
„Xpeng“ išleido keletą naujų produktų, įskaitant „Mass Market“ prekės ženklą „Mona“ praėjusių metų rugpjūtį ir atnaujintą pavyzdinį modelį X9, kuriame yra pažangi autonominė vairavimo sistema.
Automobilių gamintojas teigė, kad siekiama pradėti masinę transporto priemonių, turinčių 3 lygio autonominių vairavimo ypatybių Kinijoje, gamybą metų pabaigoje-tai reikšmingas atnaujinimas iš šiuo metu įprastesnių 2 lygio sistemų.
Antrąjį ketvirtį XPENG teigė, kad tikisi, jog pajamos bus nuo 17,5 milijardo juanių iki 18,7 milijardo juanių, palyginti su LSEG sutarimo prognoze – 17,2 milijardo juanių.
Tikimasi, kad antrąjį ketvirtį pristatys iki 108 000 elektromobilių, daugiau nei dvigubai daugiau nei prieš metus anksčiau.
„Mona M03 Max“ modelio paleidimas ir pristatymas ir naujos jo „G7“ ir „P7“ automobilių versijos greičiausiai bus kitas „raktas katalizatorius“, skirtas XPENG, Joel Ying, „China Autos“ vadovas Nomura, sakė rašte, susiejant tikslinę JAV sąrašo akcijų kainą už 30 USD.
„XPENG“ JAV sąraše esančios akcijos padidėjo 13% ir uždarė 22,25 USD, o tai daugiau nei 88% maitino per metus. Vis dėlto atsargos, remiantis LSEG duomenimis, rekordą – daugiau nei 72 USD už vienetą, pasiektą 2020 m. Lapkričio mėn.
Šiemet konkurentas BYD matė, kad Honkongo bangos akcijos yra didesnės nei 74%, „Li Auto“ pakilo daugiau nei 22%, o NIO prarado daugiau nei 11%.
– CNBC „Arjun Kharpal“ prisidėjo prie šios istorijos.
Nuoroda į informacijos šaltinį