Lankytojai lankosi „Monstrų patogumų parduotuvėje“ tema, kurią „Pop Mart“ sukūrė „IP Labubu“ kaip pardavimo tašką, Šanchajus, Kinija, 2025 m. Liepos 23 d.

Cfoto | Ateities leidyba | „Getty“ vaizdai

Kinijos „Toymaker Pop Mart“ akcijos pakeitė trasą, kad pakiltų trečiadienį, kitą dieną po to, kai bendrovė paskelbė beveik 400 proc. Grynojo pelno padidėjimą, kurį lėmė klestinti pasaulinė „Labubu“ lėlių paklausa.

„Pop Mart“ prekiavo daugiau nei 8% nuo 11,47 val. Vietos laiku (11:47 ET antradienį), sesijos pradžioje sumažėjęs net 4,7%.

„Pop Mart“ pajamos išaugo 204,4% per metus iki 13,88 milijardo juanių (1,93 milijardo dolerių), o jo grynasis pelnas, priskirtinas akcininkams, padidėjo nuo 396,5% iki 4,57 milijardo juanių per pirmuosius šešis 2025 m. Mėnesius, palyginti su praėjusio mėnesio prognozuojamu ne mažiau kaip 200% pajamų augimu ir 350% padidėjo.

Pekino vyriausiojo bendrovės „Labubu“ pliušiniai-aštrių dantų, didelėmis auskarėmis, negražios mielos lėlės-užėmė pasaulį audra, o 30 USD vertės raktų pakabukai buvo pastebėti ant Rihannos ir „K-Pop Band Blackpink“ krepšių Lizos.

Bendrovė savo žaislus parduoda „Blind Boxes“, kur pirkėjai atranda veikėją tik atidarę paslapčių dėžę.

Akcijų diagramos piktogramaAkcijų diagramos piktograma

„Pop Mart“ akcijos per pastaruosius vienerius metus

Birželio mėn. Kinijos valstybinė žiniasklaida paragino griežtesnę aklųjų žaislų ir prekybos kortelių priežiūrą, parduodamą vaikams iki aštuonerių metų, ir tai rodo tokias priemones kaip amžiaus patikrinimas kasoje ir tėvų sutikimas dėl pirkimo internetu.

Nors valstybinė žiniasklaida tiesiogiai pavadino „Pop Mart“, kritikavo verslą už tai, kad jie skatino vaikus per daug išleisti „paslapčių dėžutėms“ ir „aklosioms kortelėms“.

„Mes manome, kad„ Pop Mart “svarbiausių IPS populiarumo ilgaamžiškumas išlieka neaiškus. Nors„ Labubu “ir kitų IPS pardavimų augimas išlieka tvirtas, nėra garantijos, kad vartotojai ir toliau juos palaikys per ateinančius 5–10 metų, nes jų nuostatos gali pasikeisti labai greitai”,-teigė Jeffas Zhangas, „MorningStar“ akcijų analitikas.

„Pop Mart“ atsargos nuo metų pradžios surinko daugiau nei 200%, parodė LSEG duomenys.

„Akcijos greičiausiai išlieka per didelės, nes investuotojai ilgainiui nepastebi didelės verslo rizikos, mūsų nuomone“, – pridūrė Zhang.

Azijos ir Ramiojo vandenyno vandenyno, išskyrus Kiniją, buvo didžiausia bendrovės užjūrio rinka, pajamos padidėjo nuo 257,8% iki 2,85 milijardo juanių, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Amerika sudarė antrą pagal dydį užsienio rinką, o pajamos padidėjo nuo 1000% iki 2,26 milijardo juanių.

Intelektinė nuosavybė yra „Pop Mart“ verslo „branduolys“, savo pajamų pranešime teigė, kad „Toymaker“ ir pridūrė, kad sieks ir toliau plėsti savo pasaulinį verslo pėdsaką.

Nuoroda į informacijos šaltinį

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -